Mizerabil

miercuri, 2 noiembrie 2011

Esti dificil si incontrolabil. Iti place sa fii dorit asa e?

Stii ca nu esti ca altii si asta e avantajul tau,

Am uitat sa mai mentionez ceva? Esti terminat, ai o minte bolnava,

Obsedata. In parul tau lung ti-ai ascuns coarnele de diavol.

Si cu pantalonii in vine ti-ai mascat coada. Ce credeai,

Ca nu mi-am dat seama? Baga la cap, esti defapt un

Mizerabil.

Au cazut pe capete toate si inca nu ti-au ajuns.

Continua sa iti faci jocul. E abia runda 1. Pana vei realiza,

Eu deja voi fi plecata. Te-am adus unde voiam.

Ai crezut ca ma detii dar ti-am dat in cap.

Ai un corp al naibii si niste ochi visatori.

Le innebunesti pe toate dar, esti defapt un

Mizerabil.

Si cand iti fluturi genele toate lesina, e prea mult.

Te simti in centrul atentiei, pentru ca da asa e.

La un moment dat poate isi vor da seama,

Iar patratele de pe abdomen nu te vor mai ajuta.

Pur si simplu vei cadea, esti defapt un

Mizerabil.

0 comentarii:

Fast car-Tracy Chapman With arms wide open-Creed