Vina mea

miercuri, 2 noiembrie 2011

Crezi ca sunt o persoana rea, pentru ca nu ma placi.

Nu mi te pot face prieten in nici un fel.

Poate a fost vina mea, dar nu e mereu asa!

Asta e felul meu, nu vreau sa aud botjocurile tale.

E vina mea, e vina mea, juri ca e vina mea, asta zici mereu.

Nu mai vreau sa fiu nici macar amintire, vreau -la dracu- sa uiti de mine.

Sa ne comportam ca doi straini "Imi pare bine sa va cunosc-

Cred ca voi pleca" E complicat intradevar.

Am multe sa iti zic, ceea ce micii tai spioni nu pot afla.

Te-am vanat dar acum nu te mai vreau,

Am vrut sa fim mai mult, dar nu se va intampla.

Cred ca visez din nou, nu are sens.

Suntem singuri acum, spune ce doresti!

Mai degraba taci! Nu am nevoie de cantecele tale triste.

Schimbarea e buna, dar eu nu ma voi schimba.

Cred ca pana la urma a fost vina mea.

Nu voi mai vorbi niciodata despre dragoste,

Daca ea nu exista. Si totusi, poate tu ai fi singura exceptie.

0 comentarii:

Fast car-Tracy Chapman With arms wide open-Creed